Wednesday, September 20, 2006

大小事件簿


做咗好一陣子lazy cat, 呢個本來巳經唔多人到0既空間變得更加荒涼, 無得狡辯, 都係我呢個屋住0既錯.......

引用前稿, 因為生活淡如水, 無特別精彩事發生, 所以諗唔到有咩好提. 最大的事只好數我竟然考兩次筆試先成功, 不過我無特別怪責自己, 因為的確呢邊0既規則同標準都相差好多....只祈望下次路試生生性性.

有件小小0既開心事可以提一提, 離日收到"肉丸大人"0既link, 原來大人佢都起咗個新地盤, 不過好可惜因為技術性問題我唔可以喺佢嗰邊留言, 阿大人如果你有喺呢到留過腳毛, 希望你睇到我送比你開張大吉0既花籃啦! 仲有, 有關你嗰篇"自豪事件".... 我覺得你當中提到應該最值得自豪0既事都係 -- 拉到5磅屎呢一項! 因為如果一個人如果唔使利用任何化覺物品就可以拉到如此壯觀0既"keer", 呢個人一定異常健康, 至少唔使食咩排毒美頻寶或者洗腸! 所以如果有日你真係破呢個創舉, 請話我知, 我一定同你嗰5磅影番輯靚相! hee..hee.......

2 Comments:

At 2:20 AM, Anonymous Anonymous said...

考咗兩次就合格已經唔錯,預祝妳考路試一次成功!

 
At 8:25 AM, Anonymous Anonymous said...

hey dont forgot i wrote : 以上只係比喻姐~~~~~~~

i didnt made 5磅的屎ar., !!
hahahahahah,. next week i go tokyo with my dad n mum!!!!!!! YO

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter