Wednesday, September 21, 2005

西,法遊 (Day 3)

同樣地我們很早便起床,吃過早餐及執拾細軟後於九時十八分便駛離"Figuratto"往Barcelona.

坐在車裡,阿D和我都緊守著大家的剛位,他當然是負責手執車軚,而我就負責看地圖找選路線.曾聽過有男人說:[女人是地圖白痴!]我在這裏打倒了男人的愚說, 一路上跟著地圖上的路線及指示要找到目的地根本不難!難便難在每次從錢包取出繳付路費的金錢時; 雖說最昂貴的路費大都只是廿多歐元,但須知進入法國此地後, 由北到南穿過的路站大概多過八至九個以上;屈指一算,我們全個旅程繳付路費的開支還多過其他費用. 當然, 你亦可選擇不需路費的工路, 但相對上路程亦遠多了, 耗在車油的開支亦隨之而增加. 所謂針無兩頭利,要比的始終都要比.

大概下午二時半我們到逹了一個阿D以前曾留宿過的"新營地" -- "La Ballena Alegre"它位於Barcelona的南部近城市 "CastellDefels". 阿D先和職員洽談好,然後對我說:[無問題,巳先登記了三晚,check-out時才付錢!]當他對我說到費用多少時, 我頭頂差點冒煙! 三晚的費用總共120歐元, 平均四十元一晚,跟酒店價錢無大分別! 阿D對我說因此site座落在海灘旁邊的關係, 所以價錢較高. 我看著他疲累的雙眼, 也不想在為這話題多加糾纏了!

選好地方,紮過營後便是自由活動時間; 阿D知道有泳池和海灘, 二話不說的我們便換過泳衣向泳池走去(因我不暗泳術,嘻嘻!).大概個多鐘頭後天色開始陰暗起來,似是想下雨似的, 我們便決定拾身到浴室洗澡了.對這裏的sanitaire的評價有所保留,它們不是差但也不是好. 我問到阿D他上次到來是何時. 他爽直的答道:[四年多前!]

13 Comments:

At 10:09 AM, Blogger susanjameela said...

好醒喎,咁快換左張拇明

 
At 10:16 AM, Blogger susanjameela said...

興奮得滯,講漏左:
連d顏色都好match﹗

另外,你張相成個癲婆咁,而阿D就係四出咁搵你呢個失散幾日GE瘋婦,終於搵到,兩人相擁,你就只會傻笑。

 
At 1:16 PM, Blogger susanjameela said...

你指的是熊貓頭的相嗎?
無記錯,我試左好多次先成功:
先響PHOTOSHOP度先CROP左張相(我CROP到好扁好扁),然後較大個RESOLUTION,再然後要先UPLOAD上自己個BLOG度,再抄條PATH PASTE上去代替個HEADER。
應該係咁,啦﹗

 
At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said...

妳果然係姆明嘅忠實擁躉!

好難得一見嘅'親密'照啊!你哋越嚟越有夫妻相!

嘩!啲路費真係好貴喎!至於camping site,如果環境好又住得舒服,都值得嘅!

 
At 2:34 AM, Blogger susanjameela said...

咪係hello羅,你唔係不嬲都用hello upload d相ge咩?

or
你問張相點post?
指住張已upload上網的相,then right click選內容,有一項叫網址(URL),copy落黎如下:http://photos1.blogger.com/img/258/5122/320/%20013.jpg(舉例)

將呢條path取代原有header的便可。

 
At 12:06 AM, Anonymous Anonymous said...

大家好嗎?

我很久沒有上黎這地方,很想和你們溝通。只因中、英文也不靈光,所以不想在這裏出洋相。

其實我也有常常到訪,但今天才知因我的賴惰而令你和Marco媽咪誤會我嬲了你。深感抱歉!你那篇文章以令我回味多次才品嘗到箇中人物的特點!對號入座!妙!妙!其實我看了很久才知我前面的就是Marco媽味!(係六姨丈話我知)

我很羨慕你的歐洲之旅(甜蜜)和校園的生活(互相扶持),辛苦也是甜!我也有三至四年無放大假了!只是每天朝九(現有十五至二十分鐘遲到)與午四半,星期一至五!其實甘優厚的差事我實不應有說話講!我才是本公司的三無廢人!無生產力、無貢獻、及本人已無大志!再講,我已在這投放九年的時間了!很恐佈!它/他改變了我?不問因由,做!不理後果,做!不知結局,做!何能係現實令我低頭接受。

希望Marco媽咪不要介意我在黑箱裹運作沒有與她接觸,因任何人和我相熟,她會令你難受。所以我已習慣獨自一個人在這等放工!

對不起!我又令到這裹的氣氛變壞!令我自己的情緒也一沉。

再次道歉,多謝你的e咭,及多謝你們沒有放棄我!!

 
At 1:14 AM, Anonymous Anonymous said...

優質靚股:

妳確實太謙喇,眾所周知妳啲英文'咯咯聲',至於中文,都寫得好好呀,妳已經好叻,用慣英文都打到咁多中文字!

講到三無廢人,好肯定妳永遠都唔夠我貼切,妳都係唔好同我爭了!唔經唔覺原來妳已經做咗九年,數數吓,原來我竟然喺度懶咗十七年,真係好嚇人!換轉第二間公司,我一早已經食咗鼓椒炒魷!妳同阿Miu都仲有大把希望,我就冇得救了!其實我覺得自己好幸運,相信冇乜打工仔可以好似我咁歎,但係我都要面皮夠厚先可以留喺度!希望大家都快啲中六合彩,唔駛再為現實低頭啦!

雖然我哋近在咫尺,但可能因為本人比較被動同自閉,所以好少主動出聲,幸好可以喺呢度同妳溝通吓,真係要多謝阿Miu,令我哋幾個了解多啲!

 
At 9:16 PM, Anonymous Anonymous said...

大家有所不知!我在今個星期一冒着三號風球下着雨(因為六姨丈上咗樓),食晏時走左過對面街買左一隻手,叫無影手!真高興又好用!以後唔洗學部首!更見它高貴!可以有問必答!

我們不要自我踐踏!我們之所以有這種心態全因我們對出錢請我們的人感內疚!好似無野做返比佢!但我們付出的耐心、忠心,他是知道的!

我也戥他高興,他擁有一個萬能的”僱員”萬事都由她決定、安排和處理。他無後顧之憂!我講到好似有點酸味!其實我是真心的 "服”了她!上至天文高科技,下至泥水”哣”木,樣樣精,能文又能武,請容許我引用呀信的一句常用語”物能都得、物能都識、真服能咗佢”!!(心情好返D!)係唔係好貼切呢!

講返D開心野,首先講明我不是提倡賭博的。今個星期五記得買六合彩,彩池有四千幾萬,試下運氣,可能它能助你實現你的一切或些少都好呀!等我地可以面對面甘講,唔洗揸住支筆係咁撩!

祝大家好運

 
At 7:12 AM, Anonymous Anonymous said...

"真係服咗佢"指0既係"上至天文,下至泥水"0既佢;無錯,曾幾何時,喺我個腦到真係對佢五體投地,我嗰陣時諗,佢真係好叻,能夠令一個人"唯一一個"對佢事事信服,姑勿論呢個信佢的人個腦諗緊咩都好,至少其他人眼見的確如此;我亦有諗過究竟"叻女"叻係邊到...到而家都係個迷,不過對我嚟講都再唔重要,因為真心以為大家都係有良心的人,曾嘗試攪好啲關係,但最後只知最戇居都仲係我!無咩好講,怪就怪自己唔夠佢"叻"!

 
At 1:08 AM, Anonymous Anonymous said...

優質靚股:

六合彩中咗幾多個no.呀?就算唔中都唔緊要,仲有大把機會,我哋繼續努力!

妳將'佢'形容得非常非常之、極之貼切,寫得好好笑,睇完真係開心啲,呀信啲語錄好抵死,妳啲攪笑細胞都好強勁喎!

唔知點解,我硬係唔多敢開口同妳講嘢,好驚騷擾妳,所以都係順其自然好啲!其實我好怕面對面同人講嘢,甚至對我屋企人都係咁,可能就係喺度做咁耐嘅後遺症!

 
At 1:44 AM, Anonymous Anonymous said...

妳以前太易相信佢了,幸好妳而家知道'江山易改本性難移'!其實講真,我又真係幾佩服佢,因為一個冇乜學歷嘅人,竟然可以萬事通,喺公司要風得風要雨得雨,簡直可以隻手遮天,我就一定冇佢咁'本事'!冇辦法啦,鬼叫請我哋果個人咁信佢!

 
At 8:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 
At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter