Thursday, July 07, 2005

Catedral De Santiago Compostella
















"Catedral De Santiago Compostella"是位於西班牙的一座歴史悠久的教堂, 今年生日我竟然收到一座如此有價值的建築物,雖然要由我一手一腳架起, 但相當有意思!

此座紙模型由"法lan-D"家姐"彩詩"送出, 因她知道我喜愛砌模型. 她是在西班牙旅遊時在此座教堂的城鎮內購入的, 她對我說到西班牙遊行, 此款紙模型是必然的紀念品; 每到不同的旅遊景點, 你都可以找到此等有紀念性的紙模型, 當真是我口味, 現在我只期待八月的旅程, 我將到西班牙首都巴塞隆納, 到時我必買入一款兩款!

6 Comments:

At 9:42 AM, Anonymous Anonymous said...

又有恐怖份子份子攪事啦!
萬事小心... 好好記低西班牙o既一切美事,等我第二時都可以參考下。 (^_^)v

 
At 1:50 PM, Blogger susanjameela said...

係呀,小心d呀﹗
恐怖分子真係隨處都係,就連香港都有唔少架,長毛大班加多個盧婆婆...唉...

 
At 1:51 PM, Blogger susanjameela said...

仲有,想知你副模型砌左幾耐?好似好大陣象bor﹗佔地都唔少。

 
At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said...

呢副模型的而且確非常宏偉壯觀!我都好想知妳砌咗幾耐?有幾多塊?

今次去西班牙玩幾耐?仲會唔會去其他地方?最緊要安全第一,預祝你哋旅途愉快!

 
At 2:17 AM, Anonymous Anonymous said...

I like it! Good job. Go on.
»

 
At 7:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter