Friday, July 01, 2005

學期完了

九個月時間就這樣過去了, 是派成績表的時候! 我尚未得到我那張成績表, 但就自己考驗時的水準, 對自己的成績不太擔心, 應該說感到滿意!

不過無論怎樣好, 對求職一事並未有實際上的大幫助. 需說懂得荷蘭文是首要條件, 但講到尾這是基本要求, 在此處始終不是什麼特別技能, 所以到最後還是坐在家, 每天在求職專欄裏搜索著.

在四月post上提過到士多啤梨園裏工作, 上個星期我曾到過那裏, 如果有留意到國際天氣報告的話, 你會知道荷蘭在過去的兩星期都很熱, 最高氣温録得有三十五度, 坐在那無遮無擋的田園, 烈日當空, 太陽的熱, 熊熊的在我頭頂燒著, 事前巳做足準備工夫的我, 戴備了帽和水, 塗得一身強力太陽油....但始終晒得兩手咖啡色.

之前我氣焰的說道自己捱得, 最終恕小妹令大家失望了; 為求自保, 我不想晒得像你家裏那位家務助理一樣, 又不想坐到半天特然中暑暈到; 到最後只好放棄! 請恕各位見諒見諒!

7 Comments:

At 1:27 PM, Blogger susanjameela said...

對於學荷蘭文,同埋你的考試成績,我一d都唔擔心,正確一點說,是信心十足才對﹗

至於搵工,慢慢羅,有時急都急唔黎,反而你懶懶閒,突然會有飛來蜢。

 
At 6:56 PM, Anonymous Anonymous said...

我覺得妳好有語言天份,所以梗係冇問題啦!

好贊成妳唔做果份工,不如返完香港再搵吧!

 
At 6:58 PM, Anonymous Anonymous said...

我又唔記得留名!

 
At 9:03 PM, Anonymous Anonymous said...

我都對你有信心,讀書呢d小問題,一定難唔到你。俾心機 (^^)v
你係得天獨厚o既小白豬,無論如何都唔會變做賓賓呢! (^m^)

 
At 4:00 PM, Blogger susanjameela said...

哈哈,乜你咁睇得起我呀﹗

 
At 12:45 AM, Anonymous Anonymous said...

妳誤會喇,我梗係知妳唔會返香港搵工啦,我意思係想妳返嚟渡吓假,跟住先再返荷蘭做嘢呀!

 
At 3:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work. thnx!
»

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter