Friday, September 16, 2005

西,法遊 (Day 1)





一大清早我和阿D精精靈靈地吃過早餐, 然後將大件小件的必需品放進車尾箱裏去. 踏正八時, 我倆在這"晴朗的一天出發"!

在此我略略講解是次行程: 主要會先到西班牙的巴塞隆納, 之後節返法國; 而法國的行程我們並未有實則地決定, 主要是視乎天氣, 喜啫再作安排. 另外, 由我倆家駕車到西班牙, 輕輕鬆鬆的需時大概兩日半, 所以沿途我倆將留宿法國兩晚.

懷著輕鬆的心情, 於我們的"法拉里"裏傾談著, 是次是我倆第一次共同出遊, 大家都很恩惠. 我倆說說笑笑的, 十時左右巳駛進法國邊境, 比想像中快. 而路上的車輛亦駛得比"正常的"快很多, 似是大家知道終點有金派似的; 一,二,三位都趕去搶一樣! 法國除了熱燶燶的Baquette和紅酒出名外, 風癲的有車人仕亦同樣馳名; 我在想他們當中一定有些是隱性埋名了的F1車手.

中午十二點半我們巳駛到巴黎. 但因我們在外圍的公路上, 所以無縁和鐡塔合一個照, 有點失望!

這次的旅遊我們有了心理準備將會很疲累, 因駕車佔了我們大部份的時間; 亦因為這樣, 我很appreciate阿D的能耐, 他除了是遊客外也是"旅遊巴"的司機, 一日最長可能要駕六, 七小時, 再此真的要向他特別加許! "阿D, 你是最得的!"

終於四時二十一分我們到達了第一個camping site; 此site是朋友推薦的, 平, 靚, 正是重點! 些營地坐落於法國南部的一個市, 名"Bourges"! 我們紥好營後, 便到市中心裏去! 由營地步行只需十分鐘, 相當方便!

正如歐洲其他地方, 到每個市, 每個鎮都會有一座一座的教堂, 對它們的評語亦都是"歷史遊久, 相當宏偉...等等". 雖然到這到那都會看見此等建築物, 但始終到踏進去那刻, 都是抱著新鮮的感覺, 我想遊人都應抱著這樣的心態去看事和物, 這樣才使每次的行程變得充實, 新鮮!

"Bourges"市中心豎立了很多歷史建築物, 亦有很多新潮店鋪, 互相交疊下的感覺很有趣.

行到差不多六點半左右, 大家都覺得肚餓了, 我們便節回營地, 正當我們說著吃什麼時, 頓然發覺一件重要物品被遺漏在家 -- 我們的露營餐枱! 不慌不忙我們決定買一張新的! 到旅遊中心問道"$#^#小姐"最近的Carrefour(大型超市)在那, 小姐二話不說, 取出地圖: 一圈倆圈的然後用筆指著說: [步行很快便到!]

就這樣我們提起腳足往它去. 最終"#%#$小姐"所說旳很近, 用了我們四十五分鐘的時間! 在此也真要對你說聲:[^%#$%#^!] 回程我們選用了巴士, 只需十分鐘的時間便返回了營地!

終於到了晚餐時間, 是日餐單: 日清牌雞蓉公仔麵加五香肉丁! 正!!!!!

吃過晚餐, 沐浴過後便爬進帳幕裡去, 阿D和我分享著我的第一次露營心情, 說著說著, 在周端昆蟲們的奏樂下, 我們也靜靜地入睡了!

8 Comments:

At 11:08 AM, Blogger susanjameela said...

咁樣紮營真係未試過,我實嘰嘰呱呱話有蚊有蟲,不過就真係好羨慕羅。
乜你地「說著說著」就「靜靜地入睡」,無其他細藝咩?(=_=)

 
At 7:47 AM, Blogger susanjameela said...

入自己個blog account響template(範本)度改就得。

不過改的時候要好小心,都幾麻煩同複雜,小心好似我咁改到甩皮甩骨。不過,你只要預覽下掂唔掂,不要「save」或「清除修改」就可變回原貌。

你可多看別人的blog,看到合適的color可以抄code的,只要選檢視原始檔便可。
唔明再問。

 
At 1:23 PM, Blogger susanjameela said...

仲有,睇下呢個blog應該可以幫到你。
http://blogger-templates.blogspot.com/

 
At 1:07 AM, Anonymous Anonymous said...

等咗好耐,終於有得睇你哋嘅「西法遊日記」!不過少咗啲喎,而家先Day 1,咁咪仲有排等? 睇完Day 1,我更加想快啲睇埋其他行程,妳真係寫得好精采,我諗妳可以出本書了!話時話,記得妳好似計劃去三個星期的,點解會提早結束旅程?無論如何,今次係一個好好嘅生活體驗,算唔算係最難忘之旅呢?

妳跟住有咩大計呀?幾時返學呢?

 
At 8:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Wa wait for long time la
finally got your Trip Web!
Yeah!

 
At 1:25 AM, Anonymous Anonymous said...

好慚愧,連妳開咗學都唔知,唔怪得咁耐先寫blog啦!預祝妳快啲考到張diploma,快啲搵到份好工!

我就冇乜改變,喺公司都係最冇貢獻果個,喺屋企就忙Marco嘅功課!上星期果個人終於'恩准'阿謙配Key,咁就可以舒緩我朝朝開門嘅壓力,唔駛再擔心其他人要等我!不過我而家都唔好意思遲到,已經冇嘢做,遲埋到真係會比人炒!

Becky同佢個仔喺27/9返HK,可能會逗留兩個半月,如果妳都返嚟就可以聚吓舊了,不過我都知冇乜可能!唔知幾時再有機會呢?

 
At 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

如果我同Becky影咗相,一定e-mail比妳!我都好耐冇同佢合照了!佢老公同佢奶奶喺11月先返,不過我都會幫妳問候佢兩公婆的!

我覺得妳係一個又勤力又唔爛瞓嘅人,所以一定唔會遲到!陳小姐最近可能比較忙,我諗應該唔係誤會啩,妳唔好諗咁多啦!

 
At 2:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work. thnx!
»

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter