Tuesday, January 17, 2006

西,法遊 (Day 5)



今日是逗留在西班牙的最後一天, 巴塞隆納的名勝巳大大話話的"流"覽過, 而最後一個有名的建築物"聖家贖罪堂"亦可算是有心留到最後一天來慢慢欣賞. 事前知道冒名來拜候的人很多, 所以我倆也一早出發去.

這所教堂可從內,外觀看外, 還可以親身接觸; 只需加附銀兩, 便可由底層攀上高頂處. 我和阿D原先有此計劃, 可惜到場後才發覺人龍繞著教堂外圍大概有三個圈長. 莫說要攀塔, 只是進入堂內的長龍而令人惻目, 怕排隊的我倆就此放棄了, 只在外邊拍拍照留念, 可算是失敗,失敗!
返回營地前我倆亦怱怱到過巴塞隆納的足球場, 可惜未見碧咸, 大嚋及師丹等縱影, 相信全都留在Madrid!

3 Comments:

At 12:13 PM, Blogger susanjameela said...

嘩,你終於到回魂了﹗XD

 
At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

我都要'嘩'一聲,真係終於等到喇,妳仲記唔記得果幾日嘅事嫁?

比我見到條龍咁長我都唔會排,雖然係可惜啲,不過冇辦法啦,如果有好多時間又或者非去不可就話啫!

 
At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter