Wednesday, May 25, 2005

泰昌還是奇興?

近日聽到許多有關中環舊式餅店"泰昌"的新聞, 因烤焗曲奇底蛋撻沙翁而馳名的此家餅店, 因業主加重租而被迫另找爐灶, 開闢新地.

眾多捧塲客收風後紛紛趕至此店大排長龍, 為的就是那新鮮出爐蛋撻; 恕本人愚昧, 在香港住了良久, 從未曾品嘗此家店的珍品, 未知那曲奇底有幾奇, 那沙翁是否真的很多沙.

就個人口味而言, 曲奇底蛋撻不是我那柸茶, 我最愛的還是酥皮蛋撻! 咬一口時, 那零碎的酥片沾滿口邊, 入了口那熱騰騰的蛋醬隨隨的向喉嚨滑下去.......lekker!(荷蘭文:好味!) 我拜倒裙下的蛋撻店要數位於沙田的奇興及中環的檀島餅店, 每次經過都總按捺不住要吃一件!

但無論是泰昌好, 奇興或檀島也好; 都總得讚讚香港人的念舊情懷, 冒著中暑的危機到老舖排隊, 目的不只在於那美食, 倒是要在臨遷前在舖裏再過一目, 這才是真正主旨. 實在現時在香港具有特色的店舖巳買少見少, 更莫說這巳有多過五十年曆史的老舖. 此類店見証了香港的興衰, 就如那幀"肥彭"手執蛋撻的相片一樣, 很多都巳經成為過去, 只有好好的懷緬一番!

8 Comments:

At 12:33 PM, Blogger susanjameela said...

真係好好味架,嗱,你實問點好味啦,熱食好味不在講,攤凍左都好好味(這是公信力第七和星球中人的評語)咁先堅﹗

至於酥皮呢家野,各人喜好,我就唔鍾意LU。

 
At 1:14 PM, Blogger susanjameela said...

仲有,沙翁真係好味到爆﹗
他日中環再見,一定叫基佬去買。

 
At 9:19 AM, Anonymous Anonymous said...

如果佢地開左新舖o既話不妨搵個幾會去試試,佢地o既蛋撻同沙翁真係幾好味架,但我一定唔會花個幾鐘去買一打蛋撻/沙翁囉。

文妮

 
At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said...

我都係曲奇底嘅支持者,可惜未試過泰昌嘅出品!其實妳點解咁清楚香港啲新聞?

 
At 1:49 AM, Blogger susanjameela said...

有互聯網咁偉大ge發明,你仲問?!

 
At 6:12 PM, Anonymous Anonymous said...

Sorry,我真係好out,妳係聽邊度嘅新聞?乜嘢網址?

 
At 5:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter