Sunday, May 01, 2005

Strawberry Field


Strawberry field Posted by Hello

隨了返學外, 一直都想找份part-time, 一來打發時間, 二來可賺取些少收入; 雖然本人的荷蘭文未算很靈光, 但以現時二級情度, 一般簡單如sales此等工作, 都巳經可以應付得來; 但亦由於此地經濟尚未算很理想, 要找份工作並不容易.

卒之於前幾天, 閱報時看到徴聘分類版上一則聘請"採士多啤梨員". 之前我巳在電視上看過有關此"職位"的報導, 一般到田園工作的人都是外地人, 不需太多語言溝通; 就這樣, 我便膽粗粗的致電負責人; 電話筒裏的女士很和藹, 我對她說有關自己的資料, 她說沒問題, 但一般採士多啤梨的時間都由六月中開始, 到差不多的時間我到她的園子裏辦理一般例行手續便可以.

我感到十分高興, 雖然電話內容未有談及工資多少, 但對我來說找到份工打發時間才是要點. "法lan-D"的朋友們都對我說這算是勞力工作, 將很辛苦; 我未有真正試過在田園工作, 不知有何勞苦, 但"唔辛苦邊得世間財", 都只是一分工作嘛! 就試試看! 香港人一向捱得, 就當為港人爭光, 努力!!!

5 Comments:

At 1:08 PM, Blogger susanjameela said...

支持﹗未試過又點知呢....加上呢d工多勞多得,做累了咪放慢手腳羅,香港報紙副刊都成日介紹呢d果園,我都想試。

 
At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said...

一邊食一邊做!!

肥仔

 
At 6:50 AM, Anonymous Anonymous said...

係會辛苦d,但不妨一試,真係頂唔順先算。
我都好想品嘗到d咁新鮮o既士多啤梨,但應該無咁o既機會囉。

文妮

 
At 1:37 AM, Anonymous Anonymous said...

終於搵到part-time job了,一方面戥妳開心,但又擔心妳會辛苦!不過妳又勤力又捱得,試吓都好,就當做運動減肥囉!我諗應該會做得好開心的!

Marco媽咪

 
At 1:11 AM, Anonymous Anonymous said...

我梗係會祝妳好運啦,相信任何一個關心妳嘅朋友都會!仲有妳嘅家人就更加唔駛講啦!

marco媽咪

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter