Saturday, April 30, 2005

Queen's Day


Queen's Day Posted by Hello

今天四月三十日是荷蘭的大日子 - Queen's Day. 我和"法lan-D"和他的好友"阿K"一早約好了"彩詩"一大班朋友(法lan-D 的家姐) 一起到"陸"特丹逛逛二手市場. 每逢到Queen's Day, 你到任何地方都會見到二手攤檔; 所有人都不用領取任何牌照, 亦可在街上隨便找個有利位置, 將自己的二手物品變賣. 無論大城市或小填, 周圍到人頭湧湧.

荷蘭人對此日子甚為重視, 由他們的衣著便知一二. 就如看世界柸一樣, 每逢荷蘭出賽, 荷蘭人都一一穿上橙色衣服, 橙色巳成為荷蘭的"特色", 在此日子亦一樣, 很多人都不約而同的著上橙色衫. 手執一罐冰涼啤酒,一路逛一路搜捕他們的心水物件. 

街道上隨了二手攤檔外, 周處都找到不同國家的地方小食, 其中我最愛的要數土耳其漢堡包; 全統配方製的迷你漢堡扒(四至五件), 放於土耳其特色"開口包"內, 加上大量的生菜及洋蔥絲, 要注意的是, 這漢堡包的size等於普通漢堡包的一陪.吃了便不用再想晚餐,但價錢都只是3歐元,"好睇又好食",相信"台灣雀"和"廋鴨"看到此美食,一定愛不釋手!

逛了一整天都沒有特別收獲,但吃到了這"大包"巳經心感滿足,我和"法lan-D"就此滿肚肥腸的回家,和好友"阿K"嘆柸可口咖啡,閑談一番,就結束了我們的Queen's Day了!

2 Comments:

At 9:02 PM, Blogger susanjameela said...

一朝早起身,就「睇」見這美食,搞到我更加肚餓。
咁你又有無諗過,下次都擺吓攤賣吓野呢?

 
At 12:59 AM, Anonymous Anonymous said...

我都feel到果日好熱鬧,我覺得可以咁開心過一日已經係好好收穫了!咁妳有無著橙色衫呀?點解張相唔見妳哋嘅?有無近照可以睇吓妳個靚樣呀?

Marco媽咪

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter