Wednesday, April 20, 2005

Tante Groot!

今天有朋友自遠方來,本應不亦樂乎....但我這位由遠方來的不是什麼好友,而是我一位要親-Tante Groot!

認識我的朋友們都知道我有2位"白厭"得很的可愛姨甥, 但這位Tante Groot比他們更甚一百倍. 他的突然到訪令我手足無措;以為讓他多渴點熱茶便可讓他輕鬆下來,但始終是無所用! 幸好他只在此度宿幾宵.

如這數天各位在聯盟中發現有任何異樣,不用惶恐!很快便回復正常,就忍耐忍耐吧!

By the way, "Tante Groot"是荷蘭文; Groot 解作 "大" , Tante - 姨媽也!

4 Comments:

At 10:21 AM, Blogger susanjameela said...

是你的tante groot,還是「法lan-D」的tante groot?

 
At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

大作家Mavis,

妳真係好犀利!咁都比妳諗到,小女子甘拜下風!佩服!佩服!我已經成為妳嘅忠實讀者,請繼續寫多啲'癲瘋'之作比我哋欣賞!

Marco媽咪

 
At 9:46 PM, Anonymous Anonymous said...

本人非常期待收到妳嘅作品,不過另一方面又覺得好慚愧,就係到而家都未回信比妳,希望妳多多包涵!雖然妳講過唔介意,但係我真係非常之過意唔去,好彩而家算係補償番少少!

Marco媽咪

 
At 10:13 AM, Blogger susanjameela said...

哈哈...見你講得咁認真,原來你係講果味野...

 

Post a Comment

<< Home

Site Meter